Neem contact met ons op via de website.
De meest gestelde vragen
Klik op onderstaande button voor alle Corona maatregelen, hier staat van begin tot eind uitgelegd hoe wij te werk gaan.
Ja zeker, behandelingen zijn te boeken. Helaas kunnen we de ghassoul nog niet aanbieden. Hamam is enkel te boeken in combinatie met een saunabezoek.
Hoe zit het met mijn badenkaart/abonnement?
De actie badenkaarten van 2019 mogen nog gebruikt worden met een bijbetaling van €5,- . Dit mag tot en met 31 maart 2022.
De actie badenkaarten van 2020 die tot 31 mei 2022 liepen, lopen nu tot en met 31 juli 2022.
Actie Badenkaarten 2021,10 en 20 badenkaarten gekocht in oktober en november 2021, zullen we verlengen tot en met 15 december 2022.
Wordt de sauna spaarbon verlengd?
Jazeker. De spaarbon was geldig tot 30 juni 2021 maar is nu te gebruiken tot 30 november 2021. En door de recente ontwikkelingen hebben we de bon verlengd tot 31 mei 2022.
- Het gebruik van de saunaspaarbon is gebonden aan het account waarop de bestelling is geplaatst.
- Het bedrag wat gestort is, is bindend. Onder voorbehoud van schrijffouten.
De meeste vouchers van de Select Wellness Group zijn verlengd. De exacte geldigheid kunt u hier controleren via de saldochecker.
De vouchers van Social deal zullen worden verlengd tot en met 26 april 2022. U gebruikt de Social deal app om de beschikbaarheid van de dag te bekijken en maakt daar ook een reservering. I.v.m. beperkte beschikbaarheid hebben de
beschikbare entrees verdeeld over diverse partners. Uiteraard kunt u Social deal ook benaderen voor persoonlijk advies.
AAN WELKE VOUCHERS/BONNEN DOEN WE MEE?
We zijn onderdeel van de Select Wellness Group. Ze hebben meerdere partners en veel vouchers/bonnen moet omgezet worden naar een SWG voucher (bon met barcode). Alle bonnen verzilveren we pas op de dag van uw bezoek aan onze sauna.