ReserveerReserveer
Datum en weer
0
Mijn winkelmandje
Er zit helemaal niks in jouw winkelmandje.
Vragen of hulp nodig bij je bestelling?
Neem contact met ons op via de website.

De meest gestelde vragen

Om u goed van dienst te kunnen zijn, leest u hieronder het antwoord op de meest gestelde vragen. Toch nog een vraag, stuur uw mail naar info@saunadeheuvelrug.nl
 
Wat betekenen de rode en groene emmertjes in de reserveerkalender?
De groene emmertjes staan voor beschikbaarheid van het gekozen item (entree, behandeling of arrangement) en de rode voor onbeschikbaar.
De emmertjes veranderen van kleur door de entree, behandeling of arrangement dat u voor selecteert. U heeft namelijk diverse keuzes wat betreft de entreevorm.
 
Wanneer is er een badkledingdag?
Wij hebben geen badkledingdagen i.v.m de hygiene in de baden en sauna's. Zweet blijft namelijk achter in de badkleding.
Wel hebben we de eerste dinsdag van de maand damesdag, van 10 tot 16 uur is ons saunacomplex alleen toegankelijk voor dames. Van de eerste dinsdag van de maand in een landelijke vakantie dan hebben we geen damesdag. In de reserveerkalender geeft een roze emmertje de damesdag aan.
 
Kan ik een massage, beauty of hamam behandeling apart boeken?
Ja zeker, behandelingen zijn te boeken. Neemt u op de dag zelf contact op het de receptie voor de mogelijkheden. Hamam is enkel te boeken in combinatie met een saunabezoek.

Hoeveel baden heb ik nog op mijn badenkaart staan?
Dat is niet mogelijk voor u om op te zoeken. Wel mag u telefonisch of via de mail een verzoek doen om het aantal baden op te vragen.
 

Hoe zat het ook al weer met de sauna spaarbon?
De spaarbon was geldig tot 30 juni 2021 en was verlengd coor corona tot 30 november 2021. Vervolgens nog een keer verlengd tot 31 mei 2022. Nu is deze niet meer te gebruiken.

VOUCHER VAN SELECT WELLNESS GROUP?
Wij zijn acceptant van de Select Wellness vouchers. Lees de voorwaarden goed. De exacte geldigheid kunt u hier controleren via de saldochecker.

 

AAN WELKE VOUCHERS/BONNEN DOEN WE MEE?
We zijn acceptant van de Select Wellness Group. Ze hebben meerdere partners en veel vouchers/bonnen moet omgezet worden naar een SWG voucher (bon met barcode). Alle bonnen verzilveren we pas op de dag van uw bezoek aan onze sauna. Daarnaast nemen we de VVV papieren en card (niet de VVV dinercheque) aan. De nationale sauna en wellness cadeaukaart nemen we ook aan. En uiteraard onze eigen cadeau card, welke online en aan de balie te verkrijgen zijn.
Afbeeldingsresultaten voor nationale sauna en wellness cadeaukaartAfbeeldingsresultaten voor vvv bonAfbeeldingsresultaten voor select wellness group
 
 

Advies of informatie

Wilt u rechtstreeks en per mail informatie vragen aan onze receptioniste, of een opmerking plaatsen, vult u dan het onderstaande formulier in of bel met 0318-520321

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

* Velden met een * zijn verplicht
Nieuwsbrief

Wilt u niets missen? Blijf op de hoogte van de nieuwe acties, de
laatste arrangementen en de scherpste aanbiedingen