Neem contact met ons op via de website.
De meest gestelde vragen
Om u goed van dienst te kunnen zijn, leest u hieronder het antwoord op de meest gestelde vragen. Toch nog een vraag, stuur uw mail naar info@saunadeheuvelrug.nl
Wat betekenen de rode en groene emmertjes in de reserveerkalender?
De groene emmertjes staan voor beschikbaarheid van het gekozen item (entree, behandeling of arrangement) en de rode voor onbeschikbaar. De emmertjes veranderen van kleur door de entree, behandeling of arrangement dat u voor selecteert. U heeft namelijk diverse keuzes wat betreft de entreevorm.
Wanneer is er een badkledingdag?
In Nederland is sauna over het algemeen gemengd, al dan niet in badpak. Bij Beauty & Wellness Sauna de Heuvelrug is het dragen van badkleding niet toegestaan, maar speciaal voor de dames is er eens per maand een damesdag. Met uitzondering van de landelijke vakantie weken geven we dames elke eerste dinsdag van de maand de ruimte om zonder aanwezigheid van mannelijke gasten te genieten van onze wellness.
Kan ik een massage, beauty of hamam behandeling apart boeken?
Ja zeker, behandelingen zijn te boeken. Neemt u op de dag zelf contact op het de receptie voor de mogelijkheden. Hamam is enkel te boeken in combinatie met een saunabezoek.
Kan ik naar de sauna als ik zwanger ben?
Naar de sauna gaan kan een heerlijke manier zijn om je te ontspannen tijdens je zwangerschap, je leest er hier alles over.
Hoeveel baden heb ik nog op mijn badenkaart staan?
Dat is niet mogelijk voor u om op te zoeken. Wel mag u telefonisch of via de mail een verzoek doen om het aantal baden op te vragen.
Hoe zat het ook al weer met de sauna spaarbon?
De spaarbon was geldig tot 30 juni 2021 en was verlengd door corona tot 30 november 2021. Vervolgens nog een keer verlengd tot 31 mei 2022. Nu is deze niet meer te gebruiken.
Voucher van Select Wellness Group?
Wij zijn acceptant van de Select Wellness vouchers. Lees de voorwaarden goed. De exacte geldigheid kunt u hier controleren via de saldochecker.
Welke vouchers/bonnen kunt u bij ons inleveren?
We zijn acceptant van de Select Wellness Group. Ze hebben meerdere partners en veel vouchers/bonnen moet omgezet worden naar een SWG voucher (bon met barcode). Alle bonnen verzilveren we pas op de dag van uw bezoek aan onze sauna. Daarnaast nemen we de VVV papieren en card (niet de VVV dinercheque) aan. De nationale sauna en wellness cadeaukaart nemen we ook aan. En uiteraard onze eigen cadeau card, welke online en aan de balie te verkrijgen zijn.